|
|
Välkommen till mp4sverige.com, den enda informationssajten för MP4 spelare på Svenska!
Just nu besöker du forumet som en gäst, detta innebär att du har begränsad tillgång till diskussionsforum och de flesta funktionerna. Genom att bli medlem på sajten, får du tillgång till, bilder, filmer, filer och olika guider. Du kan kommunicera privat med andra medlemmar (PM), svara på enkäter/undersökningar samt ladda upp eget material. Registreringen är enkel, snabb och HELT GRATIS, bli medlem idag!
Stöter du (mot all förmodan) på några problem med registreringen eller din inloggning, (var god) kontakta oss.
|
|
2007-01-13, 00:31
|
|
|
Administrator
Reg.datum: Jan 2007
|
AMV Convert Tool 4.09 - MP3 Player Utilities 4.09 (15.8MB)
Detta är den senaste versionen av AMV Convert Tool 4.09.
Nytt från 3.68 är stöd för fler upplösningar, fps 16, Media Manager och möjlighet att rotera bilden för större skärmar.
upplösningar:
160x120
176x144
192x160
208x120
208x144
208x160
208x176 (low)
208x176 (high)
Klicka på den bifogade filen, packa upp och dubbelklicka för att ladda ner programmet.
|
|
|
|
2007-01-14, 12:28
|
|
|
MP4 Novis
|
Får det tyvärr inte att fungera
Hej Använder detta program för att göra om avi filer men ingenting fungerar.
Väljer en .avi fil och provar alla möjliga inställningar men det står alltid error..
Vet inte hur jag ska göra ska den kunna konvertera alla avi filer? hur stora långa dem än är eller bara små korta?
Den klarar nämligen av mina korta avi filer som jag själv filmat med kameran men inte längre filmer som jag laddat hem..
|
|
|
|
2007-01-14, 20:17
|
|
|
Administrator
|
Ursprungligen postat av aaa
Hej Använder detta program för att göra om avi filer men ingenting fungerar.
Väljer en .avi fil och provar alla möjliga inställningar men det står alltid error..
Vet inte hur jag ska göra ska den kunna konvertera alla avi filer? hur stora långa dem än är eller bara små korta?
Den klarar nämligen av mina korta avi filer som jag själv filmat med kameran men inte längre filmer som jag laddat hem..
har du testat den äldre versionen?
|
|
|
|
2007-01-15, 07:57
|
|
|
MP4 Novis
|
nej fungerar ej heller
Ja hade den först men det gick inte så jag provade med den nya och det gick inte heller.? förstår inte vad det är för fel?
får ju mina egna korta videoklipp från digitalkameran att fungera men absolut inte någonting annat.. har provat säkert 20 olika video filer som jag laddat hem.
nån som vet om nåt annat program? :confused:
|
|
|
|
2007-01-16, 07:37
|
|
|
Administrator
|
Ursprungligen postat av aaa
Ja hade den först men det gick inte så jag provade med den nya och det gick inte heller.? förstår inte vad det är för fel?
får ju mina egna korta videoklipp från digitalkameran att fungera men absolut inte någonting annat.. har provat säkert 20 olika video filer som jag laddat hem.
nån som vet om nåt annat program? :confused:
Det kanske är nåt fel i systemet på din dator, kolla denna tråd >>>
http://www.mp4sverige.com/showthread.php?t=24
|
|
|
|
2007-01-23, 09:00
|
|
|
MP4 Novis
|
Njaa
Tror inte det är felet eftersom vissa av mina klipp konverterar den.. Min spelare spelare inte AVI heller utan AMV.. Krångligt. Men ingen som vet om det finns andra AMV konverterare??
|
|
|
|
2007-05-05, 13:59
|
|
|
du måste ha divx codec för att konvertera de filerna, www.divx.com sen lägger du in den senaste så ska det gå. hade samma problem
|
|
|
|
|
2007-08-06, 17:22
|
|
|
MP4 Novis
Reg.datum: Aug 2007
|
confirmed, följde craftis exempel,skaffa divx och voilah,det funkade.
|
|
|
|
2007-08-10, 15:19
|
|
|
MP4 Novis
Reg.datum: Aug 2007
|
Har testat det här programmet, funkar jättebra (efter installation av DivX) men jag får inget ljud på klippen, varken när jag försöker spela upp dem i AMV Convert Tool eller på mp3'n.
Har försökt konvertera flera olika filer, och jag har samma problem på allihop. Filtyperna har dock alla varit .avi.
Någon som har en gissning på vad som kan vara fel?
|
|
|
|
2007-10-19, 11:34
|
|
|
MP4 Novis
Reg.datum: Oct 2007
|
tja jag skulle med behöva den där mod versionen för har samma problem, vore sjysst om någon kunde lägga upp den
|
|
|
|
| Ämnesverktyg |
|
|
| Visningsalternativ |
Hybrid-visning
|
Regler för att posta
|