mp4sverige.com  - Diskussioner kring MP4 spelare

Välkommen till mp4sverige.com, den enda informationssajten för MP4 spelare på Svenska!

Just nu besöker du forumet som en gäst, detta innebär att du har begränsad tillgång till diskussionsforum och de flesta funktionerna. Genom att bli medlem på sajten, får du tillgång till, bilder, filmer, filer och olika guider. Du kan kommunicera privat med andra medlemmar (PM), svara på enkäter/undersökningar samt ladda upp eget material. Registreringen är enkel, snabb och HELT GRATIS, bli medlem idag!

Stöter du (mot all förmodan) på några problem med registreringen eller din inloggning, (var god) kontakta oss.

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-05-20, 10:43   #21
konsum
Administrator

konsums avatar

Reg.datum: Jan 2007
Tydligt att det är samma säljare som bytt konto. digtechno finns nu med på listan.

SE UPP!!!

konsum är inte uppkopplad   Svara med citat
Sponsored Links
Gammal 2007-05-20, 11:19   #22
zirt070
MP4 Novis

Reg.datum: Feb 2007
även superdigger har bytt till NACNAC10
zirt070 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-20, 11:55   #23
konsum
Administrator

konsums avatar

Tack för tipset...

superdigger verkar vara en riktig bedragare, se hans omdömen:
http://www.tradera.com/trader/trader_grade.aspx?ftgnr=1036790

Och nu har han bytt till nacnac10:
http://www.tradera.com/category/auct...x?ftgnr=881318

SE UPP!!!

Gammal 2007-05-20, 13:58   #24
zirt070
MP4 Novis

jag tycker det är dåligt att dem får skapa nya konton om vi hade gjort det hade dem stängt på engång ...... undrar om dem går efter samma namn eller hittar på nytt ????
zirt070 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-20, 17:22   #25
DimaMP4
MP4 Proffs

DimaMP4s avatar

Citat:
Ursprungligen postat av konsum Visa inlägg

Och nu har han bytt till nacnac10:
http://www.tradera.com/category/auct...x?ftgnr=881318

SE UPP!!!
Ehh, dom iPod Nano's är säkert kopior...sen finns det väl inte en riktig shuffle med 2Gb?
DimaMP4 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-20, 18:19   #26
Brumme
MP4 Novis

Reg.datum: Apr 2007
mailade digtechno tidigare och frågade rakt ut om han var Hightechmp, fick nu svaret att så var inte fallet. Dock så är mailet skickat av någon som har samma efternamn ( Galis) som Hightechmp. Märkligt sammanträffande ha ha ha
Brumme är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-22, 15:37   #27
navis

Hej jag ropade in en Exclusive supershape Rockchip MP4 på Tradera har ej sänt över pengar än säljaren var digtechno.Jag missade denna sida annars hade jag inte köpt den.Hur skall man göra med betalningen. Tacksam för svar.
  Svara med citat
Gammal 2007-05-22, 16:03   #28
konsum
Administrator

konsums avatar

Har du vunnit budet så är du bunden till att slutföra köpet annars riskerar du en negativ från säljaren och det är ju aldrig bra.

Mitt tips är om du verkligen inte vill sluföra köpet kolla då med säljaren om han godkänner att häva ditt köp, brukar funka då han vill inte riskera att få en negativ från dig heller. Sammtidigt så har han ju inte brutit mot någon regel än. Bäst är det nog att betala med Payson garanti, är varan suspekt på något sätt har du möjlighet att stoppa betalningen till han och skicka tillbaka spelaren.

Berätta gärna hur det har gått.

Gammal 2007-05-23, 07:59   #29
erisv779
MP4 Novis

Reg.datum: May 2007
Nu står det att hightechmp är avstängd på Tradera.

Har både försökt få kontakt med honom via mejl och telefon. Svarar inte alls. Så han verkar helt enkelt inte ens vara intresserad av att få tillbaka sin obetalda vara.
erisv779 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-05-25, 08:25   #30
kinke
MP4 Novis

Reg.datum: May 2007
Citat:
Ursprungligen postat av konsum Visa inlägg
Svarta listan är baserad enbart på tips från medlemmar här på forumet. Vi kan inte bekräfta alla tips som kommer in från våra medlemmar och alla säljare som hamnat på listan är välkommna att bemöta kritiken direkt på forumet, det finns möjlighet att bli borttagen från listan om säljare har rättat till sina misstag.

Exempel på säljare som hamnat på listen är dessa som använder falsk marknadsföring som missledande beskrivnigar eller bilder.

JFT1891 - säljer en dålig Meizu kopia och använder bilder på orginalet. Kallar spelaren för Chicago av nån okännd anledning.

superdigger - säljer en billig Ramos kopia och använder bilder på orginalet.

h.store - säljer billiga Nano kopior och använder bilder på orginalet.

Hightechmp - använder falska bilder på alla sina auktoner.

Vi vill därför tipsa alla att köpa från säljare som använder äkta bilder som dom tagit själva, eller iaf kräva köparen att få se en bild på den riktiga spelaren så man slipper bli överaskad med en plastig kopia som kostat lika mycket som orginalet.
Norrimport i Njurunda,Sundsvall är samma som JFT1891. Han heter Jimmy Johansson.Har mejlat honom i 1,5 mån om en felaktig usbkabel som gör att jag inte kunnat andvända min mp4spelare som jag köpt via traderaauktion.Det är hopplöst att nå detta företag! Mejlar varannandag o ber att dom ska ringa men pyttsan.Snackar om garanti på varorna men skickar inte ens en garanti trots påpekanden om det också. SÅ VARNING för denna oseriöse säljare.
kinke är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT. Klockan är nu 01:12.

Design by Vjacheslav Trushkin. Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright mp4sverige.com