mp4sverige.com  - Diskussioner kring MP4 spelare

Välkommen till mp4sverige.com, den enda informationssajten för MP4 spelare på Svenska!

Just nu besöker du forumet som en gäst, detta innebär att du har begränsad tillgång till diskussionsforum och de flesta funktionerna. Genom att bli medlem på sajten, får du tillgång till, bilder, filmer, filer och olika guider. Du kan kommunicera privat med andra medlemmar (PM), svara på enkäter/undersökningar samt ladda upp eget material. Registreringen är enkel, snabb och HELT GRATIS, bli medlem idag!

Stöter du (mot all förmodan) på några problem med registreringen eller din inloggning, (var god) kontakta oss.

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-03-12, 21:01   #11
mallis_1
MP4 Novis

mallis_1s avatar

Reg.datum: Feb 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Oregistrerade Visa inlägg
köpte en mp4 genom tradera_mallis för ung. 3 mån. sedan.
nu har den slutat funka och hur går man tillväga då?
skulle bara ladda upp den då batteriet var slut...som jag gjort flera ggr tidigare
..men sedan går det ej att starta den det händer absolut ingenting...denna modell är en ipod kopia 2gb ...går det att fixa? har det hänt någon annan?
/mickeholm@spray.se
Trist att spelaren strular, du vet väl att alla som köper en MP4 spelare hos mig har garanti. Maila mig så kan vi säkert lösa detta snabbt.
mallis_1 är inte uppkopplad   Svara med citat
Sponsored Links
Gammal 2007-03-27, 22:54   #12
Enkeria
Moderator

Enkerias avatar

Reg.datum: Mar 2007
Dokument
Ge mig bara tips på vad för dokument som e vanliga för mp4 spelarna så kan jag nog ordna fram lite roliga noveller, berättelser och humorpelare kompletta för resemålen!

Ljudsignaler
Finns det möjligheter till ändra systemljuden så ge mig lite tips, håller på med ljudeffekter ganska mycket! Format etc.

Filmklipp
Gratis filmklipp för ens mp4 spelare i diverse format, se vad jag kan göra om ni har en fet server och behöver något skoj!

Forumet
Grafik, Design.. Hör av dig Konsum!
Gammal 2007-03-27, 23:34   #13
Enkeria
Moderator

Enkerias avatar

Annat tips
Just ja, varje filmklipp, slänga in typ en logo början eller slutet eller ha den som vattenmärke nere vid ett hörn "mp4sverige" hade lockat "youtube" folket kanske..

För fler tips
Checka: http://www.mp4sverige.com/showpost.p...4&postcount=17
Gammal 2007-03-27, 23:37   #14
Enkeria
Moderator

Enkerias avatar

MP4 Portal
Ge söndagssurfarna en portal att vända sig till med 100% svenska som grund. Där man länkar tips o råd om mp4, smidig länkning för de som inte orkar läsa, till ställen utanför svenskagränserna.

Öppna avdelning där folk kan ladda ner drivrutiner etc, maffigare men ändå bibehålla detta forum för att ha närgående kontakt med de som inte finner informationen på sidan med kraftigare resultat.

Tidskrävande, men se det som en tanke bara!
Gammal 2007-03-27, 23:43   #15
konsum
Administrator

konsums avatar

Reg.datum: Jan 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Enkeria Visa inlägg
Dokument
Ge mig bara tips på vad för dokument som e vanliga för mp4 spelarna så kan jag nog ordna fram lite roliga noveller, berättelser och humorpelare kompletta för resemålen!

Ljudsignaler
Finns det möjligheter till ändra systemljuden så ge mig lite tips, håller på med ljudeffekter ganska mycket! Format etc.

Filmklipp
Gratis filmklipp för ens mp4 spelare i diverse format, se vad jag kan göra om ni har en fet server och behöver något skoj!

Forumet
Grafik, Design.. Hör av dig Konsum!
Låter mycket bra, jag ska tänka ut nåt och återkommer till dig med nåt uppdrag. Fet server har vi dock inte tillgång till.

konsum är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-27, 23:54   #16
konsum
Administrator

konsums avatar

Reg.datum: Jan 2007
Citat:
MP4 Portal
Ge söndagssurfarna en portal att vända sig till med 100% svenska som grund. Där man länkar tips o råd om mp4, smidig länkning för de som inte orkar läsa, till ställen utanför svenskagränserna.

Öppna avdelning där folk kan ladda ner drivrutiner etc, maffigare men ändå bibehålla detta forum för att ha närgående kontakt med de som inte finner informationen på sidan med kraftigare resultat.

Tidskrävande, men se det som en tanke bara!
En portal, menar du en blogg eller?

Avdelning för olika verktyg har vi redan, men den kan så klart bli bättre. Problemet är bara att vi inte har råd att hosta för stora filer.

Citat:
MP4 Portal
Annat tips
Just ja, varje filmklipp, slänga in typ en logo början eller slutet eller ha den som vattenmärke nere vid ett hörn "mp4sverige" hade lockat "youtube" folket kanske..
Mycket bra ide, dock så är icke svenska besökare inte rätt målgrupp för ett svenskt forum. Men kanske svanskar hittar hit också.

Enkeria jag giller dig redan hade du tipsat oss innan tävlingen gick ut så hde du fått ett specialpris diret

konsum är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-03-28, 11:51   #17
Enkeria
Moderator

Enkerias avatar

Citat:
Ursprungligen postat av konsum Visa inlägg
En portal, menar du en blogg eller?:
Nja, snarare ett ställe där man har
  • Nyheter
  • Recensioner
  • Bäst i Test
  • Länkar till andra mp4 sidor
  • Butiker som säljer mp4
  • Humorsida med Mp4 skojigheter
  • "Download" till diverse spelare, skins, ljud, klipp etc.

Citat:
Ursprungligen postat av konsum Visa inlägg
Enkeria jag giller dig redan hade du tipsat oss innan tävlingen gick ut så hde du fått ett specialpris diret :
Mitt specialpris kan bli att se Mp4 utvecklas, duger fint! Om jag nu köper T29an så lär jag ju inte behöva något annat hehe. Tack ändå!
Gammal 2008-03-29, 15:21   #18
fiddy
MP4 Novis

fiddys avatar

Reg.datum: Mar 2008
Kan ni inte göra en sån "länk" där uppe brevid "hem" "forum" "galleri" MM Där det är massa länkar till bra sidor som säljer mp4/mp4:or?
fiddy är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT. Klockan är nu 01:22.

Design by Vjacheslav Trushkin. Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright mp4sverige.com