mp4sverige.com  - Diskussioner kring MP4 spelare

Välkommen till mp4sverige.com, den enda informationssajten för MP4 spelare på Svenska!

Just nu besöker du forumet som en gäst, detta innebär att du har begränsad tillgång till diskussionsforum och de flesta funktionerna. Genom att bli medlem på sajten, får du tillgång till, bilder, filmer, filer och olika guider. Du kan kommunicera privat med andra medlemmar (PM), svara på enkäter/undersökningar samt ladda upp eget material. Registreringen är enkel, snabb och HELT GRATIS, bli medlem idag!

Stöter du (mot all förmodan) på några problem med registreringen eller din inloggning, (var god) kontakta oss.

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-01-13, 00:31   #1
konsum
Administrator

konsums avatar

Reg.datum: Jan 2007
AMV Convert Tool 4.09 - MP3 Player Utilities 4.09 (15.8MB)
Detta är den senaste versionen av AMV Convert Tool 4.09.

Nytt från 3.68 är stöd för fler upplösningar, fps 16, Media Manager och möjlighet att rotera bilden för större skärmar.

upplösningar:
160x120
176x144
192x160
208x120
208x144
208x160
208x176 (low)
208x176 (high)

Klicka på den bifogade filen, packa upp och dubbelklicka för att ladda ner programmet.
Bifogade filer
Filtyp: zip MP3_Player_Utilities_4_09[www.mp4sverige.com].zip (318 bytes, 1034 visningar)

konsum är inte uppkopplad   Svara med citat
Sponsored Links
Gammal 2007-01-14, 12:28   #2
aaa
MP4 Novis

Får det tyvärr inte att fungera
Hej Använder detta program för att göra om avi filer men ingenting fungerar.
Väljer en .avi fil och provar alla möjliga inställningar men det står alltid error..
Vet inte hur jag ska göra ska den kunna konvertera alla avi filer? hur stora långa dem än är eller bara små korta?
Den klarar nämligen av mina korta avi filer som jag själv filmat med kameran men inte längre filmer som jag laddat hem..
aaa är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-01-14, 20:17   #3
konsum
Administrator

konsums avatar

Citat:
Ursprungligen postat av aaa Visa inlägg
Hej Använder detta program för att göra om avi filer men ingenting fungerar.
Väljer en .avi fil och provar alla möjliga inställningar men det står alltid error..
Vet inte hur jag ska göra ska den kunna konvertera alla avi filer? hur stora långa dem än är eller bara små korta?
Den klarar nämligen av mina korta avi filer som jag själv filmat med kameran men inte längre filmer som jag laddat hem..
har du testat den äldre versionen?

Gammal 2007-01-15, 07:57   #4
aaa
MP4 Novis

nej fungerar ej heller
Ja hade den först men det gick inte så jag provade med den nya och det gick inte heller.? förstår inte vad det är för fel?
får ju mina egna korta videoklipp från digitalkameran att fungera men absolut inte någonting annat.. har provat säkert 20 olika video filer som jag laddat hem.
nån som vet om nåt annat program? :confused:
Gammal 2007-01-16, 07:37   #5
konsum
Administrator

konsums avatar

Citat:
Ja hade den först men det gick inte så jag provade med den nya och det gick inte heller.? förstår inte vad det är för fel?
får ju mina egna korta videoklipp från digitalkameran att fungera men absolut inte någonting annat.. har provat säkert 20 olika video filer som jag laddat hem.
nån som vet om nåt annat program? :confused:
Det kanske är nåt fel i systemet på din dator, kolla denna tråd >>>

http://www.mp4sverige.com/showthread.php?t=24

Gammal 2007-01-23, 09:00   #6
aaa
MP4 Novis

Njaa
Tror inte det är felet eftersom vissa av mina klipp konverterar den.. Min spelare spelare inte AVI heller utan AMV.. Krångligt. Men ingen som vet om det finns andra AMV konverterare??
Gammal 2007-01-25, 03:24   #7
konsum
Administrator

konsums avatar

Citat:
Tror inte det är felet eftersom vissa av mina klipp konverterar den.. Min spelare spelare inte AVI heller utan AMV.. Krångligt. Men ingen som vet om det finns andra AMV konverterare??
Det finns inga andra bra AMV konverterare, och även om du hittar en så kommer du förmodligen ha samma probelm.

Det låter som det är strul med dina codecs på din PC.
Att du kan konvertera vissa klipp betyder nog att programmet klarar att konvertera från just dessa format med inte andra.

Först kolla så du har Windows Media player och DirectX 9.0 installerat på din dator.

Om du har det kan du sedan testa att köra Gspot för att se vilka format det är på klipp som inte fungerar.

Gammal 2007-01-29, 15:45   #8
aaa
MP4 Novis

vet faktist inte vad som är galet har kört en gspot test och det står att jag har codecs installerade och filmerna funkar bra annars men inte att göra om till amv.
men dem som inte fungerar är nå xvid.. och de som funkat mjpg. Hur gör jag då ska inte dem också fungera?
Gammal 2007-01-30, 13:10   #9
konsum
Administrator

konsums avatar

Citat:
vet faktist inte vad som är galet har kört en gspot test och det står att jag har codecs installerade och filmerna funkar bra annars men inte att göra om till amv.
men dem som inte fungerar är nå xvid.. och de som funkat mjpg. Hur gör jag då ska inte dem också fungera?
Svår nöt att knäcka, men jag tror fortfarande att det är codecs på din dator som kan vara felet.

Om du har tillgång till en annan dator testa att konvertera till AMV på denna, om det fungerar då, kan du vara säker att det är något fel i systemet på din dator.

Gammal 2007-03-09, 18:55   #10
El_mac0
MP4 Medlem

El_mac0s avatar

Reg.datum: Feb 2007
hackadnde filmer :S
Jag kan konvertera och allt fungerar finemang men när spelar den på spelaren så hackar ljudet och även bilden. dessutom stängs filmen av efter kanske 20 sek. Någon som vet vart felet sitter? förresten, vilken av alla 100 setupfiler ere man ska använda? :p
El_mac0 är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT. Klockan är nu 14:18.

Design by Vjacheslav Trushkin. Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright mp4sverige.com