mp4sverige.com  - Diskussioner kring MP4 spelare

Välkommen till mp4sverige.com, den enda informationssajten för MP4 spelare på Svenska!

Just nu besöker du forumet som en gäst, detta innebär att du har begränsad tillgång till diskussionsforum och de flesta funktionerna. Genom att bli medlem på sajten, får du tillgång till, bilder, filmer, filer och olika guider. Du kan kommunicera privat med andra medlemmar (PM), svara på enkäter/undersökningar samt ladda upp eget material. Registreringen är enkel, snabb och HELT GRATIS, bli medlem idag!

Stöter du (mot all förmodan) på några problem med registreringen eller din inloggning, (var god) kontakta oss.

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-08-10, 15:19   #21
pherenika
MP4 Novis

Reg.datum: Aug 2007
Har testat det här programmet, funkar jättebra (efter installation av DivX) men jag får inget ljud på klippen, varken när jag försöker spela upp dem i AMV Convert Tool eller på mp3'n.

Har försökt konvertera flera olika filer, och jag har samma problem på allihop. Filtyperna har dock alla varit .avi.
Någon som har en gissning på vad som kan vara fel?
pherenika är inte uppkopplad   Svara med citat
Sponsored Links
Gammal 2007-09-18, 14:00   #22
burakyalkin
MP4 Novis

Reg.datum: Sep 2007
thannnks
I am very happyyyyy
burakyalkin är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-09-27, 14:49   #23
dsk2293
MP4 Novis

Reg.datum: Sep 2007
Tack El_Mac0, den där moddade versionen gjorde susen!!! Nu kan jag konvertera till fullskärm!

dsk2293 är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-10-19, 11:34   #24
geben
MP4 Novis

Reg.datum: Oct 2007
tja jag skulle med behöva den där mod versionen för har samma problem, vore sjysst om någon kunde lägga upp den
geben är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2007-12-22, 15:51   #25
Thuggis
MP4 Novis

Reg.datum: Dec 2007
Tack
Tack så mycket, detta programmet har räddat julen för grabben här hemma!
Thuggis är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-01-01, 16:08   #26
hotstaff
MP4 Novis

Reg.datum: Dec 2007
Provade AMV Convert Tool 4.09 på en lång film (Simpsons) men konverteraren stannade på 40% med felmeddeladet "Looksingle: Disk full".
Samma sak 2 ggr i rad. Sen provade jag kortfilmen "girl scout cookis 3" som finns på en av trådarna här och utan problem. Utrymmet på HDn är inga problem... Vad är felet eller vad gör jag för fel tro?
hotstaff är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-01-16, 19:01   #27
nicobakker
MP4 Novis

Reg.datum: Jan 2008
QUOTE=aaa;67]vet faktist inte vad som är galet har kört en gspot test och det står att jag har codecs installerade och filmerna funkar bra annars men inte att göra om till amv.
men dem som inte fungerar är nå xvid.. och de som funkat mjpg. Hur gör jag då ska inte dem också fungera?[/quote]

Jag köpte en sån här:
TOP 2.0"LCD 2GB MP4 MP3 Player, av ebaysäljaren "worldtechon"

Gick inte att se filmer, bara file error.

- Formaterade den i windows, Ingen skillnad. Visade fortfarande 2GB.
- Dessutom så var det olidligt segt att ladda filer till den.
- Skivan med drivers som följde med inehöll bara massa skit, drivrutiner till usportar för w95 mm.

- Kopierade in 5 mappar med mp3 ca 1.5GB.på spelaren syns bara 3 mappar.
I windows syns alla mappar men 2 av mapparn innehåller bara kopior av filerna i de första 3 mapparna...

Efter att kollat Partitionsstorleken på minnet med MP3 Player Utilities 4.0 så syndes det att det bara var 1GB.

Efter ompartitionering så fungerar den klockrent. Snabb filöverföring och filmer fungerar bra. Bäst med 160x120, då fylls skärmen ut.

Jag kunde inte heller konvertera xvid först, men installerade K-Lite codec pack, nu funkar det utmärkt.
Bifogade bilder
Filtyp: jpg TOP MP3.JPG (9.6 KB, 10 visningar)
nicobakker är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-06-10, 11:17   #28
stonerfuzz
MP4 Novis

Reg.datum: Jun 2008
Jag kanske är ute och cyklar, står överallt att Xilisoft Video Converter ska ha AMV-format, men hittar det inte alls i listan där man väljer format
stonerfuzz är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-16, 12:03   #29
sofieedstroem
MP4 Novis

Reg.datum: Nov 2008
Tack så hemskt mkt! Det hjälpte mig som fan! :)

Jag har ju lyckats köpt en mp4. Det stod att de skulle vara en iPod och sådär på tradera. men när jag fick den så är det bara en värdelös mp4 som är plastig och ljudet suger.
sofieedstroem är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2008-11-17, 09:01   #30
DanneF
MP4 Medlem

DanneFs avatar

Reg.datum: Apr 2008
Citat:
Ursprungligen postat av sofieedstroem Visa inlägg
Tack så hemskt mkt! Det hjälpte mig som fan! :)

Jag har ju lyckats köpt en mp4. Det stod att de skulle vara en iPod och sådär på tradera. men när jag fick den så är det bara en värdelös mp4 som är plastig och ljudet suger.
Hej Sofie, Jag har en fråga till dig.

Vem har du handlat av på tradera?

Vänliga hälsningar
Daniel på inksystems
DanneF är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT. Klockan är nu 01:23.

Design by Vjacheslav Trushkin. Powered by vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright mp4sverige.com